14 listopada 2015

Pamiątka dla malucha od niani :)

Nie tak dawno z okazji urodzin zrobiłam kartkę/ramkę dla pewnego maluszka, którym opiekuje się bardzo bliska mi osoba - moja córka :)

Do wykonania tej pracy potrzebowałam tekturek przedstawiających pojazdy "ciężkie" maluszek jest maniakiem takowych maszyn :)

Z pomocą  przyszedł mi zaprzyjaźniony sklepik   http://www.filigranki.pl/
który na specjalne zamówienie zaprojektował tekturki - dźwig i koparkę.


                                                                           

Ponieważ w wyzwaniu craftowyogrodek w warunkach uczestnictwa
nie było wzmianki, że praca musi być nowa - pozwoliłam sobie na udział :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie

wyzwanie-opraw-zdjecie









6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca i szkoda, że wstawiłaś tylko jedno zdjęcie. Jest tu tyle ciekawych detali do obejrzenia. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chciałabym więcej zdjęć, fajna praca, dla dziecka, a wcale nie dziecięca :) poważna i w pięknych kolorkach dla małego, poważnego faceta. Kolorki fajnie korespondują z tymi ze zdjęcia, co mi się bardzo podoba :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Niestety nie miałam szansy wstawienia większej ilości zdjęć ponieważ praca jest już u malucha w nowym mieszkanku a niania z maluchem jeszcze urzęduje w starym :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i radosna:) Fajnie wykorzystałaś pudełko . Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie oprawione zdjęcie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca dla dziecka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...