15 marca 2018

Ptasie trele

Witajcie,

Część z Was mnie zna i wie, że od dłuższego czasu wraz z mężem obserwujemy/podglądamy ptaki :)

A kartka na ślub,to praca w której wykorzystałam  kolekcję "Be with Me" (już się domyślacie dlaczego...? )

Do wykonania tła kartki użyłam papierów Be with Me - 03Natomiast z paska Pasek-Be-with-Me-02 wycięłam kwiaty róży i napis, a z paska Pasek-Be-with-Me-03 ptaszki. Wszystkie elementy ułożyłam na bazie, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D.






 Materiały wykorzystane w tym projekcie:


  Be with Me   Laserowe LOVE.jpg    

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...