21 listopada 2016

Niebieska? Różowa?

Warsztaty z Agnieszką Cebula w Łodzi w Akademii Nicnierobienia.
Pod czujnym okiem Agnieszki powstawały wczoraj choinki, niebieskie i różowe.
Oczywiście jak już wiecie, ja kocham wszelkie odcienie niebieskiego :)
Poniżej moja choinka - różowa :D - z odrobiną szarego.
Tak zaszalałam :) a byłem przygotowana na 200% od miesiąca, że zrobię niebieską :)

                                                                 

                                                             

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowa choinka. Od kiedy mam kota w dobu, zwykła choinka to dramat. Celem życia kotka stało się strącenie wszystkich bombek :D

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...