18 grudnia 2016

Miło, wesoło i w świątecznej atmosferze

Ja już po pierwszej Wigilii w tym roku :)
Jak co roku spotykamy się w cudownym miejscu w Akademii Rękodzieła Nicnierobienie z fantastyczną grupą.                         
Wspólnie spędzony czas jest miłym akcentem kiedy to "musimy" i możemy być oderwane* od  porządków i przygotowań świątecznych :)
*(Mariusz - raczej "takich" obowiązków nie ma :) )
Każdy szykuje coś na stół wigilijny - wybieramy kto co chce przygotować :) - dobrze, że nie losujemy bo mogłabym kiepsko wypaść jakbym trafiła np na pierogi ( dodam, że były obłędne w tym roku :)
Każdy ma swojego Mikołaja lub Śnieżynkę i dostaje od niego upominek :)
Ja też otrzymałam śliczne prezenty, które pokażę niebawem :)
Mnie się udało przygotować album dla fajnej babeczki w mojej i jej ulubionej kolorystyce z dodatkiem koronek, wstążek, kwiatów ręcznie wykonanych przez Miroska :)
Okładka została potraktowana gesso, maską, mgiełkami i taśmą washi - tym razem nie dodałam nic więcej bo już sama w sobie jest urocza, a nie chciałam przedobrzyć :)

                                                                                                             









-----------------------------------------------------------------------------


Album zgłaszam na wyzwanie do


 Eko-Deko





   












 
                                                               

20 komentarzy:

  1. śliczny album, na pewno ucieszył obdarowaną :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny prezent i przecudowny pomysł, a także świetne wykonanie! gratuluję i dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album :) dziękuję za udział w zabawie Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca, tylko niekoniecznie kojarzy mi się z świetami :) co nie zmienia faktu, ze bardzo chciałabym mieć taki album u siebie bo jest piękny! dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam, bo mnie kojarzy się właśnie ze świętami "Świąteczny czas" bo był przygotowywany teraz i specjalnie na Wigilię na prezent :)
      Cieszę się ,że się podoba :)

      Usuń
  6. Zakochałam się w tym albumie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) ja niestety nie mam za grosz talentu plastycznego. Muszę więc moich bliskich obdarowywać jedynie kupnymi prezentami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)A ja myślę, że trzeba ćwiczyć i próbować, a wtedy sie uda stworzyć coś ładnego:)

      Usuń
  8. Śliczny album! Piękna faktura na okładce i te kolory...cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny album!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny album! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album :) Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały album:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny album!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...