16 października 2017

Fotel bujany ze spinaczy

Dzisiejsza inspiracja to fotel bujany ze spinaczy.
Troszkę pracochłonna praca, ale efekt zadowalający :)
Spinacze "rozebrane" a następnie posklejane w całość tworzącą taki oto mebelek :)
Całość posmarowana czarnym gesso, po wyschnięciu pomalowana farbami metalicznymi i woskami.
W kolejnym kroku potraktowana szablonem i pastą strukturalną.
Potem przyozdobiona wszelkimi "przydasiami" i popryskana mgiełkami. Na koniec ponownie posmarowana woskami. Wszystkie materiały wykorzystane w tym projekcie to produkty SeeArt














Pozdrawiam i zapraszam do komentowania ♥

Wygrałam :) Dziękuję :)



-------------------------------------------------------


Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach więc teraz poszaleję :)
i "bujaka" zgłaszam:

wyzwanie #13 to lubię















8 komentarzy:

  1. Kurcze, czytałam spinacze i doszukiwałam się takich biurowych... ;) Nie wpadłąbym, aby tak przerobić klameri...
    Wyszło zachwycająco Iwonko - jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł i wykonanie absolutnie mistrzowskie :) jestem zachwycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu niekartkowym :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny projekt. Dziękuje za udział w nie-kartkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca ;))) genialny pomysł ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;)))

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...