25 października 2015

Blejtram urodzinowy dla koleżanki

Miałam w domu mały blejtram, który oczywiście koniecznie musiałam mieć w swoich zbiorach, bo a nóż będzie kiedyś potrzebny  (jak większość moich "przydasi" )
Nurtował mnie od dawna i wreszcie nadeszła ta chwila :)
Ponieważ pojawiło się wyzwanie do którego mogłam go użyć, a i koleżance dawno temu obiecałam, że zrobię jej na imieniny coś :)  (oczywiście nie zrobiłam z braku czasu) więc teraz dostanie ode mnie prezent urodzinowy.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie z Babińcem #1 - Strasznie piękne

                                                                    
 
 
 
 
 


http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-z-babincem-1-strasznie-piekne.html

                                                                  

3 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Urocze maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Sama chętnie dostałabym taki prezent od przyjaciółki, tylko że ona niestety nie bawi się w tego typu rzeczy :( Może sama wykonam... kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...