31 października 2015

Halloween :)

Tak mnie jakoś naszło na zrobienie kartki z lalką Julie Nutting - uwielbiam te lalki :)
A ponieważ jutro jest Halloween postanowiłam coś stworzyć.

Znalazłam w domu czarnego drewnianego kota, dostałam od koleżanki "odpad" z frywolitki, który idealnie przypasował mi to tematu :)
tusz, stemple i trochę brokatu też się znalazły, a papier oczywiście od Filigranki :)
i powstało takie oto dzieło :)

                                                                






 
 
 
Pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/10/lalki-halloweenowe-wyzwanie-halloween.html
 

 
Pracę zgłaszam na wyzwanie:
 
 
 
 



 


8 komentarzy:

  1. Ale fajnie!! I ten "odpad" bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale urocza kocia para :D bardzo fajna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, frywolitka idealnie się wkomponowała :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, kot mi się szczególnie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna laleczka - frywolitkowy "odpad" pasuje jak ulał ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham koty ... a czarne wcale nie przynoszą pecha - fajnie, ze go "zuzyłaś" - dziękuję za udział w wyzwaniu PRSz - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa kompozycja i bardzo fajne przebranie laleczki a zwłaszcza tajemnicza maska :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku. Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...