03 lutego 2016

Romantyczny prezent :)

Niestety troszkę mnie tu nie było :(
Nie zawsze jest tak jak sobie zaplanujemy i byśmy sobie życzyli, ale mam nadzieję, że już będzie lepiej i będę mogła być częściej tutaj aktywna:)


Pokażę Wam dzisiaj  romantyczne pudełeczko wykonane z papieru z kolekcji Filigranek-Nostalgia 02.

Papier ten jest cudowny w obróbce, pozwala na różne eksperymenty i pozwala oddać zamierzony efekt.
U mnie tym razem jest bardzo lekko tuszowany przez co powstał brudny róż, akurat do pracy jaką chciałam Wam zaprezentować takiego efektu oczekiwałam.

                                                       






                                         Do zobaczenia niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...