29 sierpnia 2017

Letni plener dla gospodyń wiejskich i miejskich :)

Ostatni weekend aktywnie spędzony w ciekawym gronie w Skokach k/Poznania organizatorką tego przedsięwzięcia była
Ilona Hałazińska właścicielka Malowanej Kuźni.

Czas spędzałam aktywnie i różnorodnie, trochę z drewnem trochę ze scrapbookingiem :)

Po długim czasie wreszcie miałam czas na odnowienie mojego sekretarzyka znalezionego rok temu w pewnym starym dworku :)
Powstał też layout  (LO) - czyli układ, sposób rozplanowania elementów na określonej powierzchni.
Layout jest udokumentowaniem mojej ostatniej i jedynej w swoim rodzaju wycieczki z mężem♥
Zaczęłam też konewkę ale niestety ciut czasu nam brakło na wszystkie zaplanowane atrakcje :P


Odwiedziła nas również Małgosia Salamon, która poprowadziła fantastyczny warsztat z tworzenia romantycznego albumu ♥


były spacery i podziwianie okolicy







lody, gofry...


i inne atrakcje 😃

Niestety nie wiem tylko dlaczego nie mamy wszyscy wspólnej fotki ale
myślę, że nadrobimy to niebawem :)




Pozdrawiam ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...