08 listopada 2017

Album z przewagą kolorów jesieni

Pomysł na dzisiejszy album zrodził się tak jakoś szybko :)
Mgiełki, pasta strukturalna, cudowne woski... 
Okładkę potraktowałam pastą strukturalną i maską, a następnie użyłam mgiełek SeeArt.
Jak wszystko wyschło posmarowałam woskami również SeeArt :)
Natomiast kartki i tagi do środka przygotowałam z papieru akwarelowego, które tak samo potraktowałam jak okładkę :)








Pozdrawiam serdecznie :)


A swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:


Wyzwanie #30 Kolory jesieni | Challenege #30 "Autumn colors"

 




3 komentarze:

  1. Swietna praca! Dziekujemy za udział w wyzwaniu tagowym JTI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on cudny! Dziękuję Iwonko za udział w wyzwaniu 123scrapujty

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album, uwielbiam takie jesienne kolory,
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...