11 marca 2018

Zając z pisankami

Dzień dobry :)
Moja dzisiejsza praca w tę słoneczną niedzielę to kartka na Wielkanoc, w której wykorzystałam  elementy z kolekcji "Easter Bunny".

Do wykonania tła kartki użyłam papierów Easter-Bunny-03 Easter-Bunny-05. Natomiast z paska Pasek-Easter-Bunny-01  wykorzystałam pisanki, a z papieru  Easter-Bunny-01  wycięłam zajączka z pisankę. Dodałam również część tekturki z barankiem z kolekcji "EasterBunny" .
Wszystkie elementy ułożyłam na bazie, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D. Jeszcze tylko szara farba, brokat i praca gotowa.






 Materiały wykorzystane w tym projekcie:


      

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...