20 sierpnia 2018

Mała uliczka

Cudowna ponowna wyprawa do Chabazi, spowodowała wzrost endorfin, natomiast papiery jakie tam znalazłam dzięki Agnieszka Cebula (bo je przywiozła) i Karola Witczak (bo je zaprojektowała) pozwoliły mi na wykonanie pastelowej, radosnej karteczki ♥







I jak Wam się podoba ?

-----------------------------------------

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Essy - floresy
Moje bingo 2,8,4 ♥



i na wyzwanie:
Rapakivi
gdzie skłoniło mnie kończące się słoneczne lato
i piękne, a jakże różne odcienie żółtego ♥


2 komentarze:

  1. Podobała mi się już w Chabaziach. Piękna kartka, wspaniałe wspomnienia. Trzeba to powtórzyć :)
    Napisałam o tym kilka słów u siebie :)
    Zapraszam http://lenkanapoddaszu.blogspot.com/2018/08/nasze-chabazie-warsztatowo-10-1208.html
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...