23 października 2018

Ramka w stylu glamour


Moja dzisiejsza inspiracja powstała dzięki fantastycznym papierom, które wygrałam w Candy
Craft Passion :)
Oprócz papierów otrzymałam również bardzo fajny wykrojnik, który również wykorzystałam w tym projekcie.

Czarno - białe zdjęcie wygrzebałam z rodzinnego albumu, a pokazane w tak uroczej oprawie i ustawione na komodzie, przypomina nam o czasach zabawy, beztroski i radości ze spędzania wolnego czasu na wspaniałych wypadach za miasto ♥
                                                          


  Rameczka 360*  
-    link do prezentacji obrotowej








A Wam się podoba ?

Co sądzicie o ramce ?


Co o zdjęciu to się domyślam :)  - Czasy dinozaurów :)

















4 komentarze:

  1. Jest świetna! Wzór, kolor - wszystko na plus :) Widać, że masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, ramka fantastyczna! super kolory, forma, wykonanie, treść i zdjęcie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...