05 października 2019

Poczuć wolność

Oj, wieki mnie tu nie było...

Niestety albo "stety" jak kto woli  :)

Zdecydowanie rozwój firmy nie pozwala na szaleństwo na blogu, ale żeby nie było prace są tworzone
tylko brak czasu na ich pokaz :)

Obecnie jestem "troszkę" obrobiona i dlatego mogę dziś pokazać pracę jaką wykonałam na 

osiemnaste urodziny dla pewnego młodzieńca.

Praca powstała dzięki pięknym papierom, które dostałam od właścicielki ♥ Craft Style 
CIAO BELLA - To włoska firma produkująca najwyższej jakości papiery do scrapbookingu oraz papiery ryżowe.

Kolekcje papierów CIAO BELLA tworzone są od podstaw przez włoskich projektantów i ilustratorów, co stwarza niepowtarzalne i unikalne wzornictwo doceniane na całym świecie. Bliska współpraca działu graficznego z działem projektowym, pochodząca z różnych regionów Włoch i środowisk, jest sekretem kreatywnej różnorodności Ciao Bella!

Papiery Ciao Bella są najwyższej jakości, bezpieczne dla lasów, bezkwasowe i bez metali ciężkich. Drukowane są w kolorach organicznych. Posiadają ekologiczne certyfikaty, poświadczające że są bezpieczne dla środowiska i zdrowia.


Papiery te nie należą do najtańszych i podobno są "ciężkie" do wykorzystania w pracach ale...
... mają wspaniałe kolory, są idealnie wyważone w swoich kolekcjach i powodują, że pomimo tego postrzeganego nadmiaru coś w nich jest takiego, że przyciągają uwagę i pozwalają każdej pracy wyglądać wyjątkowo.
Mój dzisiejszy przykład, mam nadzieję, że pozwoli Wam pokazać, że mam rację i że czasem wystarczy użyć innego, delikatniejszego papieru, żeby zrównoważyć to uczucie ciężkości.














Prawda, że kolorystyka jest fantastyczna ?



2 komentarze:

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...