18 lutego 2018

Lawendowo z Laserowe Love

Dzień dobry :)
praca jaką przygotowałam dla Laserowe Love to kartka, która nadaje się w sumie prawie na każdą okoliczność. W przygotowaniu tej pracy pomogła mi bardzo kolekcja - "Lavender Date"

Do wykonania tła kartki użyłam papierów Lavender Date - 02 i Lavender Date - 03. Natomiast z paska Lavender Date - 03 wycięłam za pomocą wykrojników tagowych kwiaty lawendy, które następnie pomalowałam przezroczystymi perełkami w płynie. Wszystkie elementy ułożyłam na bazie, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D. Jeszcze tylko błyszczące dodatki i praca gotowa.





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:


     
    

Do zobaczenia!
Regards!

1 komentarz:

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...