08 lutego 2018

Podróż poślubna

Dzień dobry :)
Moja dzisiejsza inspiracja to kartka na ślub, przygotowana dla Laserowe Love.

Wykorzystałam tym razem nową kolekcję - "Lily Flower" i "Lily Flower - Extra".

Do wykonania kartki użyłam papierów Lily Flower - 05 jako tło i Lily Flower - 02który został "potraktowany" dziurkaczem z drobną krateczką i też tworzy częściowo tło. Natomiast z papieru Lily Flower - Extra - 03 nożyczkami wycięłam młodą parę, samochód i kwiaty, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D.





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:

    
    

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z miłości do muzyki

Papiery Stamperii to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Uwielbiam je, a prace które z nich powstają są charakterystyczne i przyc...